A cociña de guerrilla de Marcelo Tejedor

Last updated on 15 / Abril/ 2013


Fotos: Sole

Hai non moito escribín da última cea en Casa Marcelo. Despois daquela última cea, chegou a festa de enterramento do seu menú degustación, unhas semanas para reformar o local e un novo nacemento, co mesmo nome, pero con concepto distinto.

Casa Marcelo convertiuse nun territorio de degustación; a reforma deixou o local como un labirinto onde cando entras buscas acubillo para comezar a pedir. Hai unha gran mesa central corrida na que te sentas en plan feira de Padrón, pero infinitude de pequenos acochos onde tamén procurar refuxio. Só se reservan un número reducido de banquetas para a barra de sushi, unha das principais novidades, pero non a única, do novo concepto de Tejedor. A música de Javier Rial durante o primero mes, un DJ en directo no restaurante, crea un ambiente moi cosmopolita e after work ao espazo: está dicindo, ves aquí a descansar e disfrutar.

A carta deste novo local é unha suma de todo aquelo que lles apaixona ao equipo de cociña. Hai clásicos da casa -xilda, cabracho fritido, patatas porro, etc.- canda unha curiosa suma de cociña internacional, desde a mexicana e a peruana, ata por suposto a xaponesa. Pero todo pasa polo selo do equipo, coma os Dim Sum de guiso de coello, ou os divertidísimos con chourizo criollo. O resultado final é como se foras á festa dun amigo -superdotado para as artes culinarias, iso si- que te fixera un menú coas cousas que máis lle gustaron polo mundo adiante. Que vén sendo o noso caso. En todo caso, adoitan ser pratos riquísimos, para amantes do sabor. E aquelas tapas que proceden de pratos clásicos do menú anterior, o equipo gastronómico comandado por Iván Domínguez é capaz de manter o mesmo estándar de calidade da época do menú.

A barra de sushi, da man de Carlos Pérez, procedente de Kabuki, incide nunha cociña-fusión de lóxica base oriental con chiscadelas á cultura gastronómica de aquí, coma uns calamares na súa tinta divertidísimos, ou niguiri de mero con touciño. Punto especial de destacar é a impresionante preparación do arroz, co punto xusto de vinagre. Nun niguiri de vaca vella galega, o arroz non era o acompañante circunstancial e exótico, senón que se convertía nun ingrediente fundamental para facer máis atractiva a carne.

É unha auténtica incógnita como lle irá a Marcelo Tejedor nesta nova etapa. Observamos que o equipo mantén a mesma calidade gastronómica que na época anterior; parece moi motivado e, desde logo, é impresionante como, coa enorme presión da inauguración e das festas estes días, os colaboradores de Tejedor parecen ser capaces de dar o mellor de si mesmos. Os pratos, divertidos, directos e considerablemente efectivos, anuncian á clientela a facilidade e o resultona que é a fórmula; os prezos, obviamente moito máis reducidos que o restaurante previo, abren a porta da casa a moitos clientes que antes non podían disfrutar deste local. Eu, persoalmente, creo que lles vai ir moi ben. Santiago perdeu un gran restaurante no sentido máis ou menos clásico, pero creo que gañou algo novo que se está a formar.

Aquí podedes ver algúns dos petiscos que se poden degustar na nova Casa Marcelo, alta cociña de guerrilla para tempos de crise:

8 Comments

  1. 8 / Abril/ 2013

    En serio, niguiri de atun por 7,80 en santiago? Eso son precios de crisis? No se como le ira, pero ya te digo desde ya que doblan (por lo menos) los precios de Koy Shunka en lo que a niguiris se refiere (y estamos hablando de Marcelo haciendo de japones en Santiago, no de un recorrido como el del Shunka en Barcelona)
    La idea no esta mal y espero que le vaya bien, pero son cosas que queriamos hacer mis amigos y yo cuando salimos del CSHG (asi que novedosas novedosas…)
    Pero bueno, habra que ir a probarlo cuando vuelva por Santiago a ver si de verdad merece la pena.
    Un saludo

  2. oLO
    8 / Abril/ 2013

    Dende logo os precios parecen máis que contidos para a calidade de sempre.

  3. 8 / Abril/ 2013

    Gorka, me temo que discrepo en tu afirmación sobre el Koy Shunka, así que publico aquí esto para que nadie se confunda. Koy Shunka (un sitio que conozco bien, suelo ir siempre que visito Barcelona9 tiene los menús a 76 y a 110 euracos…Por poner referencias respecto a restaurantes japoneses próximos, aquí en Santiago o en Vigo, los niguiris equivalentes los venden a seis y pico o así. No hay desde luego tanta diferencia ni mucho menos. Eso sí, los de Marcelo te aseguro que están espectaculares, y el arroz es claramente un punto diferencial con respecto a mucho de lo que se encuentra por ahí.

  4. 9 / Abril/ 2013

    jajajaja. tampoco es que quiera entrar aqui una batalla ni mucho menos. hoy hablaba de esto con un amigo mio aqui en barcelona que ha abierto un japones en barcelona como segundo de cocina (restaurante nomo) y ahora es jefe de cocina en otro que se llama iki, y volviamos a lo de siempre, Marcelo es el primero en decir que hay que saber donde esta uno cuando pone los precios a las cosas (aunque luego, yo, personalmente, creo que no es consecuente con lo que dice) y que estamos en santiago y que estamos hablando de crisis. En el koy shunka (antes de escribirlo me fui a ver los precios) el niguiri de atun cuesta 3,30 (cuantos niguiris te da marcelo por 7,80? mas de uno espero). Por supuesto que el menu degustacion del shunka tiene esos precios, pero yo tampoco creo que haya que compararlos, son conceptos distintos, pero creo eso, que tampoco estan tan contenidos. Y efectivamente, generalmente donde esta la diferencia entre un niguiri y otro es en el arroz y es lo mas dificil de preparar bien.
    un saludo manuel y disfrutad de marcelo, yo espero estar pronto por ahi y poder analizarlo de primera mano ;)
    pd: espero que se entiendan todos estos comentarios sin acritud, que es como se sirven

  5. Picota
    10 / Abril/ 2013

    Soy cliente de KABUKI desde hace muchos años y esto es otro fusilamiento al mejor japones kabuki

  6. manuel
    14 / Abril/ 2013

    Ban Comic Sans.

  7. 8 / Maio/ 2013

    Pues a mí 7,80€, por una ración de niguiris no me parece una estafa, es mas, es más económico que los que hago yo (8,00€). Si el restaurante estuviera en Barcelona o en cualquier otra cuidad mediterránea podría parecerme un poco caro, pero estando 1000km. de donde se pesca el atún y teniendo en cuenta que este tipo de pescado es muy difícil de conseguir, manipular y conservar no me perece un precio tan alto.

Deixa unha resposta

O teu enderezo electrónico non se publicará