Bar Conchi: boa cociña tradicional en San Xurxo de Sacos

Que me esquencera de comentalo! Se ides a ver o estupendo conxunto arqueolóxico da Cividade de San Xurxo de Sacos do que falei o outro día (e que espertou moito interese), un recomendadísimo sitio para comer é o Bar Conchi, mesmo en San Xurxo de Sacos, ao carón da estrada. Cando fumos, estaba ateigado de grupos de pensionistas da zona e dixemos: aquí cómese de cine. Tal cal. Resulta que é un sitio moi famoso no concello de Cotobade para ir comer. No Bar Conchi é sonada a ensaladilla rusa, pero a min tamén me gustou moito a empanada caseira, as chuletiñas de año, a carne ao caldeiro e probade, se podedes, a tarta de queixo ao forno. Esta última, espectacular. Cun par de cañas por barba, a cousa saiu en 11 euros por persoa. Máis que recomendable.

3 Comments

  1. 26 / Maio/ 2010

    El otro día un amigo me preguntó sitios para comer por Galicia, porque van a ir allí unos amigos suyos ingleses a pasar dos semanas. Me acordé de tu blog, pero no sé si se puede buscar de alguna manera dentro del blog las entradas sobre buenos sitios de comida, especialmente alrededor y en Santiago.
    Saludos desde Londres

  2. 26 / Maio/ 2010

    Claro, Ángel, hay dos formas. Bien filtrando por la sección Paparotas & Co: http://www.manuelgago.org/blog/index.php/category/paparotasco/, que es la más obvia, y la más fácil para buscar es a través del Mapa de Capítulo Cero en Google Maps:

    http://maps.google.es/maps/ms?ie=UTF8&hl=es&msa=0&msid=116032577529155518220.00000111d78e2747569d4&t=h&z=5

    Sólo tiene un problema, aunque bastante puñetero: representa resultados de 100 en 100, con lo cual tienen que avanzar a través del paginador que está en la parte de abajo de la columna de google maps. Si los quieren ver todos juntos, pueden descargarse todas las localizaciones, desde allí mismo, para Google Earth. Al final es casi lo más fácil. :-)

  3. Angel Ruiz
    27 / Maio/ 2010

    Muchas gracias, le paso los datos a ese amigo (y yo me quedo con la copla, para visitar todos esos sitios cuando vuelva

Deixa unha resposta

O teu enderezo electrónico non se publicará